I. Informacje ogólne

  1. Właścicielem sklepu internetowego www.fajerwerki.sklep.pl jest firma: Zaborowska Ewelina zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod nr NIP 875-000-52-82, Regon 871198080. Firma posiada koncesję na obrót materiałami wybuchowymi, bronią i amunicją określonymi w ustawie 1-30 Załącznika Części III-Rodzaje Broni i Amunicji Koncesja MSWiA nr B-034/2019
    2.Sklep firmowy zlokalizowany jest : 86-200 Chełmno, Poprzeczna 20.
    Czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00, w soboty od 9:00 do 11:00.
  2. Korzystanie ze sklepu internetowego www.fajerwerki.sklep.pl jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu i zasad zawartych w Polityce Prywatności sklepu www.fajerwerki.sklep.pl
  3. Strona www.fajerwerki.sklep.pl korzysta z plików cookies (ciasteczek) pliki cookies wykorzystywane są przez sklep w celu:
    • dopasowania strony do potrzeb użytkowników
    • obsługi statystyk strony
    • obsługi systemów reklamodawców
    • utrzymania sesji zalogowanych użytkowników

II. Zasady zamawiania

  1. Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym – zwanym dalej Klientem (kupującym), a sklepem internetowym – zwanym dalej fajerwerki.sklep.pl
  2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.fajerwerki.sklep.pl, telefonicznie, pod nr: 603583368, 605215532 lub przez adres e-mail: ewelinaarek1@op.pl
  3. Zamówienia składane w sklepie internetowym www.fajerwerki.sklep.pl mogą być składane tylko przez osoby pełnoletnie. Składając zamówienie klient jednocześnie oświadcza, że ma ukończone 18 lat.
  4. W przypadku zamawiania broni hukowej kupujący zobowiązany jest podać serię oraz numer dowodu osobistego celem wystawienia imiennej faktury zakupu oraz wpisania do ewidencji sprzedaży produktów koncesjonowanych. Obrót tymi produktami wymaga koncesji MSWiA a zakup i posiadanie nie wymaga dodatkowych pozwoleń.
  5. Po złożeniu zamówienia przez strony www.fajerwerki.sklep.pl klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu.
  6. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
    a) w przypadku opcji za pobraniem – po złożeniu zamówienia
    b) w przypadku płatności przelewem – w chwili wpłynięcia całości kwoty pokrywającej koszt zakupu i przesyłki na rachunek Sprzedawcy.
  7. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.
  8. Towary do koszyka można dodawać bez konieczności logowania oraz rejestracji na stronie.
  9. Po dodaniu do koszyka wszystkich produktów należy złożyć zamówienie celem jego sfinalizowania.
  10. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon. Dokument sprzedaży wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
    Potrzebę wystawienia faktury VAT należy zgłaszać podczas składania zamówienia.
  11. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury lub paragonu.
  12. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem 603583368, 605215532 lub e-mailem pod adresem: ewelinaarek1@op.pl podając w e-mailu numer zamówienia i przyczynę rezygnacji. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
  13. Sklep www.fajerwerki.sklep.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości (np. których nie można potwierdzić lub nieprawidłowo wypełnionych).
  14. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  15. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. Szczegóły dotyczące kosztu i sposobu wysyłki w zakładce „Wysyłka”
  16. Realizujemy zamówienia tylko i wyłącznie na terenie Polski. Zamówienia poza granicę nie będą wysyłane, a wpłacone środki zwrócone na konto lub kartę płatniczą wpłacającego.

III. Wysyłka i zapłata

  1. Towary zamówione w sklepie internetowym www.fajerwerki.sklep.pl dostarczamy na teren całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz poprzez paczkomaty INPOST. Czas dostawy to jeden-dwa dni robocze do większości miejsc w Polsce (w małych i bardzo oddalonych miejscowościach czasami dwa-trzy dni robocze).
  2. Koszty dostawy:
    • przesyłka kurierska przedpłata: 16 zł
    • przesyłka kurierska za pobraniem: 20 zł
    • przesyłka do paczkomatu INPOST: 13 zł
    • darmowa dostawa przy zakupach powyżej 250 zł po przedpłacie.
  3. Możliwe są następujące formy płatności:
    • przelewem bankowym bezpośrednio na rachunek bankowy sklepu: Santander Bank Polska SA nr konta: 72 1090 2835 0000 0001 3940 4521
    • przy odbiorze
    • płatność elektroniczna poprzez system PayU
  4. Wszystkie paczki wysyłane przez sklep www.fajerwerki.sklep.pl za pośrednictwem kuriera są ubezpieczone od zniszczenia lub zaginięcia.
    IV. Zwrot towaru
  5. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.fajerwerki.sklep.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.
  6. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni.
  7. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru na własny koszt wraz z dokumentem zakupu w stanie niewskazującym na użycie, w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu na adres: Zaborowska Ewelina, ul. Poprzeczna 20, 86-200 Chełmno
  8. Jeżeli do zakupionego towaru dołączone były gratisy, powinny zostać przesłane wraz ze zwracanym towarem.
  9. Zwrot towaru możliwy jest jedynie po wcześniejszym poinformowaniu działu obsługi klienta drogą mailową lub telefoniczną o tym fakcie. Przesyłki wysłane do nas nie zgłoszone, nie będą przyjmowane.
  10. Nie przyjmujemy przesyłek „ za pobraniem”. Zwrot pieniędzy możliwy jest tylko na konto.
  11. Nie przyjmujemy przesyłek uszkodzonych, więc zalecamy wysyłkę paczką ubezpieczoną, gdyż w przypadku, gdy paczka nie będzie ubezpieczona i zaginie w drodze lub ulegnie uszkodzeniu można domagać się odszkodowania od firmy kurierskiej.
  12. Pieniądze za odesłany towar zostaną przelane na wskazane przez Państwa konto w ciągu 14 dni roboczych, liczonych od dnia, w którym przesyłka zwrotna zostanie dostarczona do naszej firmy.
  13. Nie ma możliwości zwrotu towaru bez dowodu zakupu, z widocznymi śladami użytkowania lub uszkodzonego.
  14. W przypadku, gdy opakowanie lub zawartość przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze biurem obsługi klienta w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

V. Reklamacje

  1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora.
  2. Reklamacje powinny być wysyłane na adres serwisu umieszczonego w karcie gwarancyjnej. Jeżeli do przedmiotu nie została dołączona karta gwarancyjna a jedynie dowód zakupu reklamacje należy kierować na adres:
    Zaborowska Ewelina
    Poprzeczna 20
    86-200 Chełmno
  3. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (np. wysłanie sprawnego sprzętu) zostanie doliczony koszt wysyłki zwrotnej oraz przeglądu.
  4. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis przyczyny reklamacji, kserokopię dowodu zakupu i kartę gwarancyjną. Sklep ustosunkuje się do złożonej reklamacji i odpowie w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  5. Wszystkie reklamacje realizowane są najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych od daty pozytywnego uznania reklamacji. Jeśli wada lub usterka towaru będzie niemożliwa do usunięcia lub naprawy towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy. W przypadku konieczności wymiany na nowy i braku towaru na magazynie sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem towaru protokołu reklamacyjnego. Bez takiego protokołu reklamacje takie nie będą rozpatrywane.
  7. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem

VI. Ochrona danych osobowych

  1. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.

Więcej o ochronie danych osobowych w Polityce prywatności

 

Wpisz wyszukiwaną frazę

Koszyk

Brak produktów w koszyku.